Blog

Szczecin: Wycieczka biegowa „na dęby”

Po wczorajszym prawie 50-minutowym krosie aktywnym (5 pętli: 9:32; 9:24; 9:24; 9:16; 9:01) dzisiaj w planie była wycieczka biegowa. Tylko 21 km, trasą koło „Dębów Bogusława”. W doborowym towarzystwie, rzecz jasna ;)))

Trasa wycieczki

Zbiórka przy „Oberży” o 9:00. To taki „Zlot Gwiaździsty”, na który dojeżdża lub dobiega się z różnych stron. Od lewej: Piotr (3 km dobiegu w nogach), Radek (1 km dobiegu), Grzegorz (dojechał tu samochodem), Zbyszek (3 km dobiegu) i Mirek (samochód).

Zbliżamy się do Miodowej. Dzień był na tyle szary, że mój NIKON miał za mało światła, więc zdjęcia wychodziły poruszone.

Przy Gubałówce spotkaliśmy Tomka. Bez lampy błyskowej nie było szans na „czytelne” zdjęcie.

Podbieg na najwyższą górę tej części Szczecina – Górę Wielecką (131 m npm.).

Góra Wielecka zdobyta! I stała się jasność ;)))

Przed nami wieża koło Przęsocina. Nie dobiegamy do niej, gdyż zaraz skręcamy ostro w lewo.

Trasy biegowe Puszczy Wkrzańskiej są fantastyczne!

Dobiegamy do szosy koło Siedlic (ten najwyżej położony punkt na mapie). Zawracamy w kierunku Szczecina.

Jesteśmy przy „Dębach Bogusława”. Chociaż… Dzisiaj mówi się już Dąb Bogusława X (to to grubsze drzewo z lewej strony), gdyż drugi z nich leży „padnięty” nieopodal od ponad ćwierć wieku. Pod koniec lat 70. biegaliśmy „na dęby” i chociaż teraz został tylko jeden z nich, ciągle mówię, że biegam „na dęby”! Jakoś tak lepiej brzmi… 😉

To właśnie resztki drugiego z „Dębów Bogusława”. Leży tu ten pień nieborak już ponad ćwierć wieku…

Przebiegliśmy przed chwilą przez Most Meyera, więc wspinamy się lekko do góry.

Biegniemy „Szlakiem Pokoju”.

Dzisiaj – wyjątkowo – nie widać tu „nordicwalkingowców”, ale zwykle mijamy tu przynajmniej 2-3 duże grupy, ale i pojedynczych spacerowiczów.

Dopiero przy Polanie Harcerskiej widzimy pierwszą trójkę „kijkowiczek”.

Po przebiegnięciu Miodowej mijamy grupę biegową…

…z którą robimy sobie wspólne zdjęcie przy ARKONCE :))) Marian (pierwszy z lewej)! – Kiedy oznakujemy tę naszą odremontowaną „autostradę biegową” (z prawej)? Wszak biegi ciągłe czas zaczynać!

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>