Blog

Poznań: IV Dni Marketingu Sportowego

Już po raz czwarty na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu odbyły się Dni Marketingu Sportowego. Uczestniczyłem w seminariach dopiero po raz drugi, ale jestem pewien, że już rokrocznie muszę sobie rezerwować ten listopadowy termin, by spotkać tam i wysłuchać ludzi sportu: byłe i aktualne gwiazdy, ich menedżerów, szefów marketingu najpoważniejszych sponsorów polskiego sportu, lekarzy, naukowców, działaczy, dziennikarzy i komentatorów życia sportowego, organizatorów największych imprez – nie tylko krajowych. Kto nie był, niech żałuje, bo seminaria podczas DMS mają charakter zupełnie inny, niż wywiady oglądane w telewizji!

Tematy wykładów były bardzo różnorodne, ale jeden ciekawszy od drugiego. Lekkoatletyczna grupa ELITE CAFE przestała istnieć! Nasi mistrzowie: Szymon Ziółkowski, Marek Plawgo i Paweł Januszewski – jej dyrektor sportowy, wyjaśniali, jak do tego doszło, i czy musiało do tego dojść.

Ryszard Fijałkowski – dyrektor turnieju tenisowego Idea Prokom Open i przewodniczący Komitetu Organizacyjnego J&S Cup przybliżał kulisy organizacyjne tych dwóch największych polskich turniejów tenisowych.

Marzena Bogdanowicz – Director of Marketing British Olympic Association opowiadała o atmosferze walki o prawo organizacji igrzysk w 2012 roku i o kolejnych etapach przygotowań do igrzysk. 50 osób pracuje już, by za 7 lat wszystko funkcjonowało bez zastrzeżeń.

Sukces sportowca a sukces przedsiębiorcy – to był temat bardzo interesującego wykładu prof. dr. hab. Henryka Mruka, naukowca z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Konferencję zaszczycił też swoim udziałem dr Jan Blecharz. Mówił o psychologicznych aspektach mistrzostwa sportowego.

Dr Andrzej Kaczorowski mówił najpierw o wykorzystaniu hipnozy w sporcie, ale w końcu przeszedł do praktyki. Podczas zbiorowego seansu zahipnotyzował dwóch uczestników!

Tylko podczas krótkich przerw była okazja na pogaduszki. Tu z moim maratońskim podopiecznym, Arturem Kujawińskim oraz z Pawłem Januszewskim, który przyznał, że ulega coraz większej fascynacji bieganiem. Nie przez płotki – maratonami!

Hitem konferencji było zaproszenie do Poznania Dariusza Michalczewskiego! Tematem spotkania była jego droga do sukcesu w sporcie i biznesie. Pełna sala świadczyła o tym, że zainteresowanie tym nietuzinkowym sportowcem i człowiekiem ciągle nie maleje.

One Comment on “Poznań: IV Dni Marketingu Sportowego

  1. I’m amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s equally
    educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head.
    The problem is something that not enough men and women are speaking intelligently
    about. Now i’m very happy I stumbled across this in my hunt for something concerning this.

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>